30 maj 2015

Pozytywnie...

#parrot 

 Są lepsze i gorsze dni, ja akurat mam te lepsze więc post będzie pozytywny. Niestety nie mam pomysłu na napisanie czegoś głębszego... Musicie zadowolić się tylko zdjęciami.

A teraz kolorowe, pozytywne zdjęcia.
Makijaż taki zwykły, codzienny - do szkoły, pracy w sam raz. Sukienek nacodzień jednak nie noszę, więc w 'sesji' znalazłam z niej pożytek :)








+ Dobra, poprawiająca humor muzyka, nie da się przy niej smucić, a jak jest źle to pociesza :)



________________________
Jakie rzeczy przynoszą wam uśmiech na buźkę?
►Ulubiona piosenka?
►Które ze zdjęć najbardziej przypadło wam do gustu?

+ Myślałam nad przeprowadzeniem wywiadu z youtuberami, chcielibyście coś takiego na blogu? 

24 komentarze:

  1. Śmieję się gdy widzę: file:///C:/Users/zosia/Desktop/Plik%20prywatny/stylowi_pl_inne_9615470.gif
    Moja ulubiona piosenka to I see fire <3
    Najlepsze trzecie zdjęcie ^^
    file:///C:/Users/zosia/Desktop/Plik%20prywatny/stylowi_pl_inne_9615470.gif

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie trzecie zdjęcie jest najlepsze. :D
    Miałam podobny makijaż z okazji Dnia Ziemi w szkole. Zielone brwi jakoś przypadły mi do gustu... ale twój "zburzony" koczek jest genialny.
    Zdarza mi się śmiać z byle czego, np. bo wiatr zawiał. Jak czasami widzę ludzi w panice łapiących się za głowy z trudem powstrzymuję śmiech.
    Moja ulubiona piosenka to: Kodaline - Talk, ale jak mam dobry humor lubię posłuchać Fall Out Boy.
    Gratulacje dla fotografa, odwalił kawał dobrej roboty. :)
    rysanaodbiciu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotografem była mama, a same robienie zdjęć trwało może z 10 min. :)

      Usuń
  3. Gdy obrabiasz zdjęcia nie baw się tak mocno kolorami. Obrabiaj je delikatnie, wtedy będzie najlepszy efekt. Jeśli masz gimpa, pobaw się krzywymi trochę :) Znajdziesz je w narzędziach gdzieś. I nie dodawaj tych gwiazdek, źle wyglądają.
    Sam makijaż nijak mi pasuje do tej sukienki, podobnie Twoje ustawienie, miny. On jest zbyt "niezwykły", ty zbyt "zwykła", więc to po prostu nie współgra.
    drewniany-most.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do kolorów ok, zgodzę się przesadziłam, przy następnych postaram się delikatniej to zrobić. Używam strony internetowej ,,picmonkey" i szukałam czegoś co zrobi rozmazane tło, niestety znalazłam tylko efekt bokeh. Dziękuję za opinię, wezmę do serca i postaram się udaskanalać :).

      Usuń
  4. Pierwsze i ostatnie zdjęcie najlepsze! ;D
    Obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do siebie: zzyciawzietexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo kreatywne zdjęcia :) Jednak nie wiem czy taki makijaż nadałby się do szkoły czy pracy haha :) Naprawdę fotki są super i zupełnie "odmienne" niż na blogach innych. Moim zdaniem, jeżeli mogę coś zarzucić, to nie powinnas ich tak dogłębnie przerabiać. Wystarczy ładnie podkreślić kontury, wyostrzyć, wydobyć kolorek ze zdjęć. I tyle wystarczy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten makijaż mnie rozwalił. JEST ŚWIETNY! Nietypowy, zadziorny i przede wszystkim przyciąga uwagę! Świetnie go połączyłaś z ciuchami z kwiatowym motywem ^^
    Świetny post i cudowne zdjęcia!
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A robiłam go z nudów, sukienka i pomysł by zrobić zdjęcia powstały później :P

      Usuń
  7. Sukienka zdecydowanie w moim stylu :) a makijaż....BOSKI *.* nie wpadłabym na pomysł niebieskich brwi nigdy. Co do ulubionych piosenek to zdecydowanie obie piosenki z twojej notki *.* słucham ich niemal codziennie. Pozdrawiam cieplutko http://www.pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tak samo nie wpadłabym nigdy na pomysł niebieskich brwi. Ale pasuje Ci ten makijaż. *.* Przyciąga uwagę i świetnie go połączyłaś z tą sukienką! ;3 BOSKIE!

    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Makijaż jest genialny! Bardzo ładne kolorki, lubię oglądać takie artystyczne zdjęcia. A uśmiech na mojej twarzy powodują najczęściej pozytywne osoby, które mnie otaczają, nie ma nic lepszego niż wspaniali przyjaciele ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super make- up xDD
    http://patrzaczboku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysłowe zdjęcia!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia, bardzo oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ostatnie zdjęcie :) Świetna sesja!

    carrrolinax3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Haha świetny, pozytywny makijaż! Czuć wakacje :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Witam.Odkryłem twój vlog niedawno i od razu mi się spodobał, jesteś osobą nie typową, a twoje opisy i tematy ciekawe i bardzo dobrze rozwinięte.Mi osobiście ten blog przypadł do gustu, jest po prostu niesamowity.Mam nadzieje, że jeszcze bardziej rozwiniesz swój blog,a popularność wzrośnie, ja też postaram się wspomnieć o Tobie w rozmowach ze znajomym.Chciałbym żebyś nie poddała się i nie zamknęła bloga, bo wtedy byłoby mi smutno.Pozdrawiam i życzę sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. niebieskie brwi! xd
    jaczarownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Supcio, na moim blogu już byłaś, więc linka nie muszę podawać :-). Co do twojego jest nawet fajo.

    OdpowiedzUsuń
  18. O szalona sesja i ciekawy makijaż. Zajrzalabys do mnie? crazyteoparislife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny, kreatywny makijaż. Fajna sesja <3
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do nas <3

    http://siostryv.blogspot.co.at/
    ~Vivi

    OdpowiedzUsuń

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami