7 maj 2015

Psiarze czy kociarze?

... bzdura! No, może nie do końca.

 UWAGA! Jeśli uważasz się za członka dwóch wyżej podanych grup to masz dwie opcje, albo przewijasz i czytasz inny post, albo czytasz wszystko i wyrazisz swój pogląd w komentarzu ;)

Z mojego punktu widzenia... początkowo, gdy byłam młodsza uważałam się za wielbicielkę wszyyystkich zwierzątek na świecie, no, później z wiekiem ilość lubianych przeze mnie zwierząt malała; pająki, węże, insekty - to nie dla mnie. No dobrze... wiemy już czego nie lubimy, ale co lubimy? Ja osobiście uważałam się za psiarę i kociarę, pewna sytuacja sprawiła, że koty przestałam lubić, a w psach jeszcze bardziej się zakochałam.
 ,,Jest sobie letni, ciepły dzień, idę na spacer z psem, za mną idzie też mój kot. Idziemy, idziemy, jesteśmy już całe 15m od domu i... pojawia się pies, max 40 cm w kłębie. Obcy pies nic nie robi, nawet nas nie zauważył, nic, kompletna olewka. Ale co robi mi mój kot? Wskakuje na głowę, robi szramę na ręce, po czym prycha i ucieka. Co robi mój pies? Warczy, broni, wychodzi przede mnie i jest gotowy 'poświęcić się dla mnie' ''
Także wniosek dla mnie jest taki, że nie da się lubić obu gatunków zwierząt jednakowo, wszystko zależy od naszego charakteru i tego co się nam podoba. Jeśli szukamy zwierzęcia niezależnego, przytulnego, łakomego, małego i leniwego odpowiednim wyborem będzie kot, natomiast jeśli poszukujemy wiernego przyjaciela na lata, większego lub nie, oddanego, gotowego się poświęcić - tu zdecydowanie wygrywają psy.
 Owszem, można darzyć sympatią jedno i drugie zwierzę, albo obu nienawidzić, jednak według mnie nie jest możliwe postawienie ich na jednakowym miejscu.

Jak pewnie zauważyliście po sposobie opisywania, ja zdecydowanie faworyzuje psy

  • A jak jest u was? 
  • Co wolicie? 
  • Jakie mieliście historie ze zwierzętami?
Milka
Chika

13 komentarzy:

  1. Ha, ha! Bardzo ciekawy post ^^ Szczerze mówiąc również faworyzuję psy ;)
    Nie przepadam za kotami odkąd jeden podrapał mojego kuzyna (dość mocno i do tego po twarzy) Taki uraz z dzieciństwa ;/
    W każdym razie świetny blog ;)
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam kota. W sumie mój kot jest spoko ;*
    Koty są bardziej do przytulenia xp Kocham psy ^^
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/
    Zapraszam do Q&A

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pieska, więc raczej psy. Ale żeby nie było: koty też bardzo lubię.
    http://patrzaczboku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja powiem szczerze nie mam zdania, gdyż z żadnymi z tych zwierzaków bliższego kontaktu nigdy nie miałam. Ale uważam, że bliższe mojej naturze byłyby chyba psy ^^

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie napisane, bardzo podoba mi się Twój styl pisania. Będę tu częściej zaglądać, bo twój blog jest naprawdę wyjątkowy! ♥

    Zapraszam :)
    Mój blog (klik)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście wolę koty, bo psami trzeba się zajmować, wyprowadzać na spacery itd, a kot jest samowystarczalny, trzeba go tylko karmić i wielbić na klęczkach ;D
    http://ederta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysł na post :) Śliczne zdjęcia :-* Pozdrawiam ♥
    seriouslyhumanity.blogspot.com
    Wspólna obserwacja ? Ja już zaobserwowałam pod nazwą zaneta098 :) Liczę na uczciwy rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy post! :D Bardzo ładne zdjęcia. Ogólnie interesujący blog.
    oczami-kurdupelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy post i świetne zdjęcia!
    Kiedyś miałam psa, a teraz nie mam żadnego zwierzaka ;/

    http://inaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam kicię i zdecydowanie jestem kociarą :D
    Obserwuję :)
    http://martynencjatestuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Heh! Ja jestem zdecydowanie psiarą ! Od dziecka miałam tylko psy. Żadnego kota! Moja babcia zawsze mi powtarzała, że ,,Koty są fałszywe'' i tak się przyjęło. Oczywiście nic bym złego nie zrobiła kotu, ale nie chciałabym mieć go w domu... :)
    Obserwuję :*
    lusiaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem szczerze, że twój kotek ma śliczne imię ;*
    http://mybookline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zdecydowanie wolę psy :) Miałam yorka do niedawna...
    Obserwuję :*
    Zapraszam https://moj-blog-ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami