12 cze 2015

Wywiad z ... - Stuart Kluz-Burton [Stuu]

  Jak już wcześniej wspominałam, na blogu pojawi się nowe urozmaicenie którymi będą wywiady. Na pierwszy ogień idzie nie kto inny jak ... Stuu, (dawniej Polski Pingwin) znany i uwielbiany przez nastolatków i nastolatki, zgodził udzielić się odpowiedzi na kilka pytań.


1. Co pierwszy raz oglądałeś na YouTube i jak się o nim dowiedziałeś?
- Na samym początku oglądałem filmiki z Call of Duty. O YouTube dowiedziałem się szukając filmów o tej grze.

2. Planujesz coś specjalnego na 1. 500 000 widzów? 
- W obecnej chwili nic nie planuję, ale nic nie wiadomo.

3. Grasz w jakieś gry których nie nagrywasz na YouTube? 
W chwili obecnej tak. Lubię też mieć gry podczas których mogę się zrelaksować, a nie muszę cały czas mówić i nagrywać.

4. Zastanawiałeś się kiedyś nad prowadzeniem bloga?
- Tak, ale niestety nie mam na to czasu.

5. Jak często ludzie podchodzą do Ciebie na ulicy i proszą o autograf/zdjęcie?
- Codziennie po kilka razy.

6. Jak często dzwoni do Ciebie telefon gdy nagrywasz?
- Gdy nagrywam wyciszam swój telefon, dlatego nie zwracam na to uwagi.

7. Skąd planujesz mieć pieska; schronisko czy hodowla?
- Jeszcze nie wiem.

8. Dlaczego zgodziłeś się na ten wywiad?
 - Ponieważ jestem otwarty na wszelką interakcję z Wami i cieszę się gdy mogę pomóc Wam odpowiadając na te pytania.

9. Smak dzieciństwa? Co wtedy lubiłeś robić?
- Kinder niespodzianka. Lubiłem trenować sztuki walki.

10. Jesteś na coś uczulony? 
- Tak, na pyłki.



Kanał Stuu [KLIK]

7 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wywiad :)

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/06/wishlist-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo... Uwielbiam Stuu! Ogólnie uważam, że te wywiady to świetny pomysł!
    http://patrzaczboku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację udanego wywiadu ;) Super, że udało ci się go namówić ;) Jestem pod wrażeniem!!
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Łał! Stuu jest moim ulubionym yt-berem.
    Gratuluję, że udało ci sie przeprowadzić z nim wywiad :D
    Chcę więcej! <3
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam kilka jego filmików na yt! jest mega pozytywny :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że udało ci się zrobić ten wywiad :) Zazdroszczę
    http://ckropka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podoba mi się wygląd bloga, nagłówek -> łał, sama go robiłaś?
    Co do wywiadu, jak udało ci się go namówić? :D

    OdpowiedzUsuń

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami