29 mar 2015

Lenistwo nie popłaca...

Kurczę! Tak patrzę na ostatnie komentarze i aż mordka się cieszy. Bardzo fajnie że ,,przyjęłam" się w blogsferze, niestety oczywiście nie pisałam, tłumaczyłam się sama sobie że ,,i tak nikt nie przeczyta więc po co pisać?" no, ale nie oszukujmy się - tu chodzi o zwykłe lenistwo :')
 Ten post będzie krótki i tylko czysto informacyjny, zaraz będę pisać dla was recenzje kilku książek które niedawno przeczytałam, mam nadzieję że będą wam się podobać.
Uwaga!.... a teraz napiszcie mi w komentarzu żebym spięła dupę i wzięła się do pracy, a nie - leniuchowała!
Kilka zdjęć ... w sumie nie wiem po co.



2 komentarze:

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami