31 mar 2015

#2 recenzujemy - Mechaniczny książę

Mechaniczny książe - Cassandra Clare
Prequel trylogii Dary Anioła
DIABELSKIE  MASZYNY
KSIĘGA DRUGA

W magicznym podziemnym świecie wiktoriańskiego Londynu Tessa znalazła bezpieczne schronienie u Nocnych Łowców. Niestety, bezpieczeństwo okazuje się nietrwałe, kiedy grupa podstępnych członków Clave zaczyna spiskować, żeby odsunąć jej protektorkę Charlotte od kierowania Instytutem.

Z pomocą przystojnego i autodestrukcyjnego Willa oraz zakochanego w niej Jema Tessa odkrywa, że wojna Mistrza z Nocnymi Łowcami wynika z jego osobistych pobudek. Mistrz obwinia ich o dawną tragedię, która zniszczyła mu życie.

Z czasem Tessa uświadamia sobie, że jej serce bije coraz mocniej dla Jema, choć nadal dręczy ją tęsknota za Willem, mimo jego mrocznych nastrojów. Czy odnalezienie Mistrza uwolni Willa od sekretów, a Tessie da odpowiedzi na pytania, kim jest i dlaczego się urodziła?



Tytuł: Mechaniczny książę 
Autorka: Cassandra Clare
Seria: Diabelskie maszyny
Wydawnictwo: MAG
Ilość stron: 494
Okładka : 9/10

Moje wrażenia:
Tę książkę zamówiłam razem z poprzednią częścią Mechaniczny anioł. Na niej również się nie zawiodłam pod względem nowych zaskakujących wydarzeń, jednak w dalszym ciągu życzyłam śmierci Jem'owi, w tej części był dla mnie jeszcze bardziej wkurzający i upierdliwy, a Will -pociągający :D. Tessa jak dla mnie za bardzo ,,cackała się" z Jem'em, no ogólnie wszystkie wady w książce są przez Jem'a! :P
 Akcja ogólnie jest ciekawa, nie zanudza, chcę się ją przeczytać od strony do strony bez przerwy, mnie się udało.
 Co do okładki to się zdziwiłam, myślę że powinni zamienić ją z ,,Mechaniczną księżniczką", ale to wszystko co do niej mam. Zachęca do przeczytania opisu, a opis do przeczytania książki.

Książkę polecam i zachęcam do przeczytania!  - Vilolou ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami