17 lut 2015

TOP 10 - Filmy

Jest piątkowy wieczór a ty nie masz co robić? Masz ochotę na jakiś fajny film który zajmie Cie na minimum godzinę? Ale nie znasz się na tym albo po prostu większość hitów już oglądałaś, mam dla Ciebie rozwiązanie, przejrzyj moją listę, na pewno znajdziesz na niej coś dla Ciebie. :)


1. Bez miłości ani słowa

- 2012r,
- Lily Collins, Logan Lerman, Greg Kinnear, Jennifer Connelly
- Dramat, Komedia romantyczna,
- reżyseria : Josh Boone

,,Popularny pisarz nie może się otrząsnąć po rozwodzie. W tym samym czasie jego nastoletnie dzieci przeżywają pierwsze miłości" 



2. Pitch Perfect

- 2012r,
- Anna Kendrick, Skylar Astin, Brittany Snow,
- Komedia romantyczna, Muzyczny
- reżyseria : Jason Moore
,,Beca, studentka pierwszego roku na Barden University, dołącza do damskiego chóru szkolnego, The Bellas, który startuje w zawodach a capella."





 3. Niezgodna

- 2014r.
- Shailene Woodley, Theo James, Kate Winslet
- Akcja, Sci-Fi
- reżyseria: Neil Burger
,,Przyszłość, w której społeczność składa się z pięciu frakcji na podstawie cech charakteru. Nastoletnia Tris zostaje przydzielona do kilku partii i uznana za zagrożenie"




4. Rock It

- 2010r.
- Daniel Axt, Emilia Schule,
- Familijny, Musical, Romantyczny
- reżyseria: Mike Marzuk

 ,,Utalentowana nastolatka Julia, zostaje wysłana do szkoły z internatem, w celu nauki gry na pianinie. Na miejscu dziewczyna, odkrywa świat rock'a i zaprzyjaźnia się z ludźmi, którzy go tworzą. Zakochana w Nick'u, który jest członkiem rockowego bandu, dziewczyna postanawia wstąpić do jego zespołu. Rozdarta między swoją pasją, jaką jest gra na pianie a uczuciem do Nick'a, dla którego rock jest całym życiem, Julia musi dowiedzieć się kim, tak naprawdę jest i wybrać swoją własną drogę." 


5. Dary Anioła: Miasto Kości


- 2013r.
- Lily Collins, Jamie Cambell  Bower, Kevin Zegers,
- Fantasy, Przygodowy, Romantyczny
- reżyseria: Harald Zwart
,,Zwyczajna na pozór nastolatka Clary Fray odkrywa, że należy do niezwykłej kasty Nocnych Łowców, którzy chronią świat przed atakami demonów."



6. Wiecznie Żywy


- 2013r.
- Terasa Palmer, Nicholas Hoult,
- Komedia, Horror, Romantyczny, Fantasy, Przygodowy,
- reżyseria : Jonathan Levine

,,Nastoletni R jest ofiarą tajemniczej epidemii zamieniającej ludzi w zombie. Gdy spotyka Julie i ratuje ją przed żywymi trupami, zaczyna żywić do niej uczucie. "




7. Porwanie


- 2011r.
- Lily Collins, Taylor Lautner
- Romantyczny, Thriller, Akcja,
- reżyseria: John Singleton

,,Nathan odkrywa swoje zdjęcie na stronie internetowej z zaginionymi dziećmi. Próbując odzyskać prawdziwą tożsamość wpada w sam środek spisku."





8. Jestem numerem cztery

- 2011r.
- Teresa Palmer, Alex Pettyfer,
- Romantyczny, Thriller, Akcja, Sci-Fi
- reżyseria: D.J Caruso
,,Młody chłopak wraz ze swoim opiekunem ucieka z planety Lorien na Ziemię, aby wieść normalne życie."





9. Ostatnia piosenka


- 2010r.
- Miley Cyrus, Liam Hemsworth, Greg Kinnear,
- Dramat, Romantyczny
-  reżyseria: Julie Anne Robinson
,,Siedemnastoletnia Ronnie wraz z młodszym bratem spędza wakacje u ojca w domku na plaży. Wkrótce przy gnieździe morskich żółwi dziewczyna poznaje przystojnego Willa."





10. Dziewczyna w czerwonej pelerynie

- 2011r.
- Amanda Seyfried, Billy Burke
- Fantasy, Horror, Romantyczny
- reżyseria: Catherine Hardwicke
,,Interpretacja klasycznej baśni. Po latach spokoju wilkołak z Daggerhorn ponownie zaczyna siać postrach. Valerie odkrywa, że z grasującą bestią łączy ją pewna więź."



18 komentarzy:

  1. Fajne propozycja dla tych kórzy chcą miło spędzić wieczór nie ruszając sie z domu. Nie oglądałam żadnego z powyższych filmów ale od jakiegoś czasu mam zamiar oglądnąć wspomniany przez ciebie film pt "Wiecznie Żywy"'

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny film, książka również jest bardzo dobra jednak jedno od drugiego bardzo się różnią :/

      Usuń
  2. słyszałam o niektórych z tych filmów, nawet zaczęłam oglądać 'Dary Anioła', ale strasznie mnie to znudziło. Takie filmy nie są niestety w moim guście, wolę coś bardziej 'mocniejszego'. :)
    berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Dary Anioła to film który ,,nie zapiera dechu w piersi", książka była dużo lepsza, bardzo polecam Ci ją przeczytać (ma 6 części) :D

      Usuń
  3. oglądałam tylko z tych co napisałaś "Ostatnia piosenka" i jest to jeden z moim ulubionych filmów :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez miłości ani słowa też jest niezły, podobny do Ostatniej piosenki więc powinien Ci się spodobać ;)

      Usuń
  4. Całkiem dobre propozycję :)
    Dziękuję za odwiedziny u mnie i miły komentarz

    Pozdrawiam i zapraszam ponownie

    http://cooolhunter.blogspot.com/

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oglądałam tylko ostatnią piosenkę, w wolnej chwili może obejrzę dziewczynę w czerwonej pelerynie, super propozycje. pozdrawiam daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajny film, dużo zwrotów akcji, zaskakujący, po prostu godny polecenia :D

      Usuń
  6. uwielbiam niezgodną, w sumie książki są dużo lepsze niż filmy, ale to tak na marginesie;)

    zapraszam do mnie
    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki nie czytałam, ale myślisz że warto jak najpierw obejrzało się film? Dużo osób poleca ale nie wiem czy to nie będzie strata czasu jak już dużo wiem, czy może lepiej zacząć od Zbuntowanej.
      Eh... ja i te moje dylematy :p

      Usuń
  7. Warto obejrzeć Miasto Kości? Bo od dawna zamierzałam, ale boję się, że mi zepsuje opinię o książce (przeczytałam całą serię), która była świetna.
    P. S. Ciekawe propozycje. Zaraz idę coś obejrzeć xD
    http://patrzaczboku.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tzn tak książka dużo lepsza, ale film nie jest jakoś tak bardzo zły, jest wiele scen przekształconych np. w książce była gąsienica-krokodyl potwór, w filmie jest rottwailer xD Mimo wszystko należy do moich ulubionych, więc tak warto :D

      Usuń
  8. Szczerze? Nie oglądałam ani jednego z tych filmów xd
    Chyba gustuję w trochę innych ;p

    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Parę filmów wydaje się ciekawych. Coś na pewno obejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mamy ten sam gust filmowy! Wszystkie oglądałam i je uwielbiam. Jednak niezgodna to mój faworyt ♥
    Ogólnie blog mi się spodobał, więc zostawiam obserwację♥
    Zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tych wszystkich filmów obejrzałam ;
    -rRd riding hood
    -Wiecznie żywy
    -Dary Anioła: Miasto kości
    -Niezgodna

    Super filmy ciesze się że ktoś ma podobny gust :)
    Śliczny blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak się zdarzyło, że wszystkie oglądałam, a na dodatek 5 z tych bardzo lubię. Cieszę się, że mamy tak trochę podobny gust :) Po za tym śliczny blog.

    Serdecznie zapraszam do siebie. Dopiero wczoraj założyłam. Postanowiłam zacząć iść od początku i tym razem go nie zostawię, tak na serio.
    room-full-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami