13 kwi 2015

Wyjazdy?

Chciałam napisać w końcu coś dłuższego, ciekawego, twórczego, ale... ale mi się nie chce, odechciewa. Macie czasem tak, że po prostu przez jakiś czas się poddajecie, ale po chwili uświadamiacie sobie, że lepiej wykorzystać ten czas i zrobić coś co jest tego warte? Ja tak mam, miałam; moja przyjaciółka wyjeżdża do Anglii, będziemy się widziały 1, 2x na rok... tak wiem, jest jeszcze facebook, skype itd... ale to nie to samo :c

Napiszcie czy mieliście coś podobnego, chętnie poczytam :)







3 komentarze:

  1. Ciągle mi się odechciewa xD
    A jeśli te zdjęcia są Twoje, to przecudowne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami mam ochotę się poddać, ale wiem, że nic mi to nie da. Choć nawet jeżeli możliwe, że trud będzie daremny to przecież wiadomo, że nie można wygrać bitwy do której się nie stanęło.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post, cudowne zdjęcia !!!! Obserwujemy ;) ?
    http://beautyandfashionbykatrin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami