13 kwi 2015

#6 recenzujemy - 7 razy dziś

7 razy dziś - Lauren Oliver

Nazywam się Sam Kingston.
Jestem popularna, mam przystojnego chłopaka i szalone przyjaciółki, z którymi świetnie się bawię. Czuję się lepsza od nudnych kujonów i śmieję się z dziewczyn które nigdy nie dostały liściku miłosnego. Robię co chcę i kiedy chcę. Nie obchodzi mnie, czy kogoś zranię, bo i tak wszystko uchodzi mi na sucho... Aż do dzisiaj.



Tytuł: 7 razy dziś
Autorka: Oliver Lauren
Seria: -
Wydawnictwo: moon drive
Ilość stron: 379
Okładka : 10/10

Moje wrażenia:
 Masz przyjaciół, albo myślisz, że ich masz. Spotykasz się z nimi i przeżywasz wspólnie dni w szkole. Robisz to co powinieneś bo tak jest modnie i nie chcesz odstawać od tłumu. Spotykasz się z popularnym chłopakiem tylko dlatego że jest popularny. Nie zastanawiasz się jaka/jaki jesteś, tylko jak ludzi Cię widzą. Umierasz. Ale oni o tym nie wiedzą. Uczysz się jak się zmienić na lepsze i zajmuje Ci to aż tydzień, a potem? Sam/a zobacz co się wydarzy.
 7 razy dziś, to jedna z lepszych książek jakie przeczytałam. Ma w sobie ,,to coś" czyta się ją bardzo szybko, na jednym oddechu. Nie możesz doczekać się aż dowiesz się co będzie dalej. Co tym razem Sam odwali.
 Jeśli chodzi o okładkę... widzę w niej pomysł, przykuwa uwagę, nie jest powtarzalna. Na sklepowych półkach sięga się po nią do ręki i to nie bez powodu. A jak już się ją weźmie, to nie odłoży póki się nie przeczyta :p
 Książkę gorąco polecam, wspaniała na... na każdą okazję, do kupienia dla siebie albo na prezent dla kogoś. Godna każdej biblioteczki :P
Vilolou

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawa recenzja, z pewnością przeczytam tę książkę. :)
    http://bo-w-zyciu-piekne-sa-tylko-chwile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami