21 kwi 2015

#4 recenzujemy - Wyznania zakupoholiczki

Dziś coś nowego, szczerze mówiąc nigdy nie pisałam recenzji filmu, mam nadzieję, że nie wyjdzie bardzo źle :)

Tytuł: Wyznania zakupoholiczki
Reżyseria: P.J Hogan 
cenariusz: K. Alpert, T. Jackson, T. Firth 
Gatunek: Komedia romantyczna 
Rok produkcji: 2009 
Długość filmu: 1h 44min  
Ocena: 8/10
Opis filmu: Rebecca Bloomwood mieszka w szykownym Nowym Jorku. Jest miłą dziewczyną, która przede wszystkim potrafi świetnie robić zakupy - to prawdziwa specjalistka od luksusowych marek, wyprzedaży i niepowtarzalnych okazji, których nie można przegapić. Jej marzeniem jest praca w jednym z czołowych magazynów o modzie. Niestety, nie jest to cel łatwy do osiągnięcia. Otrzymuje jednak inną dziennikarską posadę - w piśmie zajmującym się finansami. Czy potrafiąca błyskawicznie wydać fortunę Becky będzie umiała pisać o oszczędzaniu?
Moje odczucia:
Czytając opis filmu i dowiadując się, że ,,Wyznania zakupoholiczki" to kolejna, amerykańska komedia romantyczna, a te zazwyczaj mnie nie śmieszą, w ogóle filmy rzadko doprowadzają mnie do wyrażenia jakichkolwiek emocji. Ten film, jednak ma w sobie to coś. Zaczął się ciekawie i jeszcze ciekawiej się skończył. Scena tańca z wachlarzem, czy też ex Derek Smeath, doprowadziły mnie do łez - oczywiście ze śmiechu. Mimo, że była 1 w nocy, a ja powinnam być cicho (i spać) to często wybuchałam śmiechem. 
Obsada aktorska jak dla mnie dobrze dobrana, być może dlatego, że główna bohaterka Rebeccę (Isla Fisher) bardzo przypominała mi Lisie Piekło. 

Polecam Vilolou!

3 komentarze:

  1. Też widziałam, ale jakoś aż tak bardzo mi się nie podobał. Dałam 6/10.
    A co do Lisiego Piekła to faktycznie, tylko włosy za ciemne xDD Jest prawie identyczna, ale przy oglądaniu tego nie zauważyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za tym filmem jakoś szczególnie nie przepadam. Zapraszam do mnie mam tam kilka innych ciekawych propozycji ;)
    http://nicollever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja raczej nie jestem fanką filmów, ale może się skuszę. :)
    klikniesz w link do sukienki albo/i w baner choies? byłabym bardzo wdzięczna.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami