20 lip 2015

Pomysł na Urodziny

Dawno nie pisałam? Tak. 
Dlaczego? Brak powodu.
Wracasz? Wracam.
___
Okay, nie przedłużając; na dziś przygotowałam dla was co nieco co może być pomocne przy piżama party, urodzinach, czy jakiejkolwiek innej imprezie.

1. Zaproszenie.
Tym razem postanowiłam sama zaprojektować zaproszenie, po tym jak je wydrukowałam dały fajny efekt. Zawsze jednak możecie kupić zaproszenia, napisać własnoręcznie lub wysłać SMS'a. Ważne by informacja dotarła :)
szablon 

szablon
U mnie wyszło tak:


2. Gry i zabawy.
 ♦ Butelka, wyzwanie czy pytanie, kartki w balonach, lub po prostu karteczki w miseczce i robimy.
Ja przygotowałam w tym roku szablon żeby każdy mógł sobie wydrukować. Nie jest idealny - fakt. Niektóre literki mają ,,ogonki", niektóre nie. Mam nadzieję, że każdy się rozczyta i skorzysta. :)

cz.1

cz.2
Możecie też sami coś powymyślać wyciąć i napisać, lub dopisać w paint'cie.

♦ Kalambury
♦ Łapanie zębami jabłek w misce z wodą
♦ Jedzenie przekąsek ze sznurka
♦ Nigdy nie...
♦ Mam talent
♦ Dyskoteka
♦ Krzesełka
♦ Karaoke
♦ Żarty przez telefon
♦ Detektyw
♦ Straszne historie
♦ To znalazłam na yt, może się przydać :D 

3. Jedzenie i picie
Podstawą imprezy jest zapewnienie gościom czegoś do przekąszenia i do napicia się. 
Moje sugestie:
♦ Chipsy
♦ Cola/ Pepsi/Sprite/Fanta
♦ Szampan 
♦ Pizza
♦ Ciasto
♦ Paluszki
♦ Owoce
♦ Żelki
♦ Tort

4. Ozdoby
Krótko mówiąc: Balony, serpentyny i świeczka.

5. Dodatkowe atrakcje
Zawsze można też wynająć klauna, iść na kręgle lub zrobić ognisko, dzięki temu goście na dłużej zapamiętają twoją imprezę!

6. Plan
Warto też sporządzić plan co i jak, żeby później nie było nieprzyjemnych niespodzianek. Może być ułożony w zeszycie, głowie lub wydrukowany, wiadomo każdy zrobi coś innego, ale ja dla przykładu podam jak to będzie u mnie:


szablon
+ grafiki do wyzwań 






Miłej zabawy życzę! Później napiszę wam relacje z moich urodzin :D
(wyprawiam 24 lipca, ,,naprawdę" mam 21)

9 komentarzy:

  1. Fajny post . Na twoich urodzinach będzie super tak czuję już nie mogę się doczekać 😊 Dzięki , że robisz urodziny tak abym mogła na nich być 😃😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły :D Ja już za stara na takie imprezki ! :D haha

    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę.Jak chcesz weź udział w konkursie :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/07/paczka-od-dresslink-stylizacje.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekałam na twój powrót ! :D Super ze wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że powróciłaś, czekam na relację :) Pomysły dosyć fajne ja urodzin nie robię, nienawidzę tego typu imprez. Pozdrawiam
    http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne :) skoro 21 lipca, to dzisiaj, więc wszystkiego najlepszego! :)

    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuper wpis ^^.. bardzo ciekawe

    http://mackenziexox.blogspot.com/2015/08/poowa-za-nami.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Spóźnione wszystkiego najlepszego! Impreza na pewno była super! :)

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami