12 sie 2015

#5 recenzujemy - Pamiętniki wampirów

Pamiętniki Wampirów

KSIĘGA 1

Dwa wampiry.
Dwaj bracia.
I piękna dziewczyna, której obaj pragną...



Tytuł: Pamiętniki Wampirów księga 1
Autorka: L.J Smith
Seria: Pamiętniki wampirów
Wydawnictwo: AMBER
Ilość stron: 479
Okładka : 5/10

Moje wrażenia:
 Na pierwszych stronach był opisany wygląd Eleny, blond włosy i niebieskie oczy, na okładce widzę brunetkę z brązowymi oczami. Już to mnie troszkę zniechęciło i za to tak nisko oceniłam okładkę. Akcja? No zaczyna się całkiem nieźle, a ,,nowym" elementem jest to, że większość książek jest napisanych z perspektywy szarej myszki, nie królowej szkoły. Jak sam tytuł świadczy, głównymi bohaterami są wampiry. A jak wampiry to zmierzch, więc powinno być podobne, czy jest? Bardzo. Nie mówię tu że jest 2 facetów i 1 babka. Nie, chodzi tu bardziej o to, że książka jest po prostu ckliwa. To nie tak, że jestem jakąś zagorzałą anty fanką miłości czy czymś takim. Nie, romanse czytam i oglądam w ekspresowym tempie. Mdli mnie od niektórych tekstów ,,Wiem, że tylko w ramionach Stefano będę bezpieczna" , ,,To ten jedyny". Po prostu wg mnie znają się za krótko, a od razu są w sobie ,,zabójczo" zakochani, to takie... nudne, dziwne, nierealne?
 Książka ma oczywiście więcej pozytywów; historia wciąga i kusi żeby dowiedzieć się co jest później. Czyta się łatwo i szybko. Nie trzeba za dużo myśleć nad nią. Ale jeśli ma się do wyboru inne książki o podobnej tematyce i lepiej oceniane... to odsyłam do nich :)
 Streszczając: Polecam na nudne wieczory i na czas gdy jest potrzeba zajęcia czymś mózgu :P

Vilolou

6 komentarzy:

  1. Myślałam nad obejrzeniem serialu, bo wszyscy o nim gadali. Ale... Jeśli jest podobny to tej książki, to pewnie się jeszcze zastanowię xD
    http://patrzaczboku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam więc nie mam zdania, może obejrzyj to cię wciągnie :P A jak obejrzysz to koniecznie napisz jakie odczucia.

      Usuń
  2. Oglądałam "Pamiętniki Wampirów" kiedy leciały na TVN i bardzo mi się podobał ten serial, jednak przestali go puszczać :P
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba przeczytam ta książkę jeszcze w te wakacje :D Kiedyś kuzynka mi ją dała :) Pozdrawiam
    Fioletowa4444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Serial obejrzałam.. ze 3 sezony i naprawdę mnie wciągnął ^^ Podobno książki są nieco gorsze, ale nie czytałam, więc zdania nie mam :c

    LimoBooks :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przekonuje mnie jakoś, po prostu nie lubię takich książek :P
    Bardzo proszę o poklikanie w linki u mnie w poście,bardzo mi na tym zależy. Jeżeli poklikasz napisz,a ja się odwdzięczę. :)

    http://martynencjatestuje.blogspot.com/2015/08/wishlist-dresslink.html

    OdpowiedzUsuń

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami