1 lip 2015

Nishi

 Dziś post taki trochę nietypowy, a z jego tytułu niewiele da się wywnioskować. Jak już wiecie, albo i nie, od dłuższego czasu marzył mi się królik, warunkiem od rodziców na niego był pasek na świadectwie + pokrycie wszystkich kosztów tj. klatka, królik, jedzenie, żwirek, weterynarz itd., z racji tego, że jeszcze nigdy w życiu nie miałam paska (zawsze coś koło 4,5) rodzice po prostu nie wierzyli, że mi się uda. O dziwo się udało! Starałam się poprawić każdy źle napisany sprawdzian, zrobić prace dodatkowe czego wynikiem, jest upragniona średnia 4,78. Dla niektórych może to nie dużo, ale w moim życiu najwyższa jaką miałam.
 Gdy dostałam już oficjalną zgodę na usztastego, zamówiłam klatkę, kupiłam wszystkie akcesoria jakie powinien mieć i... obdzwoniłam wszystkie sklepy zoologiczne które znajdują się w moim mieście, niestety albo nie mają królików, albo same samce, (warto by wspomnieć, że chciałam samiczkę)


 Więc zabrałam się za poszukiwania w Gdańsku, zadzwoniłam do jednego sklepu - same samce, do drugiego - ,,Nie sprawdzałam, ponieważ one nie są oswojone i gryzą jak bierze się je na ręce", w trzecim sklepie pani powiedziała coś podobnego, zadzwoniłam więc do ostatniego sklepu, tam pani powiedziała mi żebym zadzwoniła później i zaraz pójdzie mi sprawdzić płeć (tak, dziwnie to zabrzmiało), zadzwoniłam więc po dziesięciu minutach i co usłyszałam? Jest trzech samców i... moja kochana, upragniona samiczka. Szybko przygotowałam transporterek i wsiadłam w najbliższy autobus do Gdańska, po 30 minutach byłam już na miejscu i oglądałam czarno-białą malutką istotkę. Po upewnieniu się, że jest zadbana i nie wygląda na chorą kupiłam ją i poszłam czekać na autobus.


 Gdy już dojechałyśmy do domu wpuściłam małą do nowej klatki, nalałam wody, dałam jej brokuła, sałatę i marchewkę, dwa pierwsze okazały się strzałem w dziesiątkę, jednak za marchewką o dziwo nie przepada. Zawsze kojarzyło mi się, że królik musi mieć marchewkę :P


 Moim późniejszym zmartwieniem okazał się wybór imienia, nie chciałam takiego zwykłego typu: Pusia, Puszka, Milusia, Tuptusia... Nie, moje musiało być rzadkie i oryginalne, stwierdziłam, że fajnie jakby było japońskie, z jakimś pasującym znaczeniem. Po licznych eliminacjach zostało mi do wyboru jedno: albo Patchi (jap. łata, smoła), albo Nishi (jap. zachód słońca), jak po tytule widzicie wygrało Nishi, dlaczego? Sama nie wiem.


 Obecnie króliczka nauczyła się robić siusiu do kuwety, lecz z bobkami nadal mamy problem. :/
Życzcie nam powodzenia w oswajaniu i nauce! :P



moje ulubione zdjęcie ♥
I pewnie macie pytanie co ma czarno-biały królik do zachodu słońca? Otóż to była gra na skojarzenia; słońce → wschód słońca → zachód słońca → ciemno → noc → czarne.
 Podsumowując, zachód słońca wygląda jak czarno-biały królik :P

źrodło: google grafika

27 komentarzy:

  1. Jejku... *-* króliczek <3 jak ja kocham króliki :D.. mam taką obsesje od samego dzieciństwa..
    Imie bardzo ładne,a królik jeszcze ładniejszy ;))

    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki ;d gratuluję średniej ;)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie: http://zzyciawzietexd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki piękny królik :D Wow też kiedyś miałam ale zdechł ze starości :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku *.* Jaki słodki :D
    Zapraszam do mnie: http://somesty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję średniej :) słodki króliczek :)

    natlok-myslii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz jestem na tym blogu i na pewno pozostanę tu na dłużej. Obserwuję. Królik piękny sama kiedyś chciałam mieć miniaturkę. Dlaczego byłaś tak nastawiona na dziewczynkę ? Ja wolałam zawsze chłopca. W każdym razie jest naprawdę słodka imię które wybrałaś naprawdę do niej pasuje. Miałam świnkę morską, która przeżyła 8 lat (bardzo długo) i uwielbiała marchew. Mi też się kojarzy że jak królik to marchewka, no ale widać że trafił ci się wyjątek. Powodzenia w wychowaniu i szkoleni. Zapraszam http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka słodka *o*
    Gratuluję średniej, widać bardzo chciałaś tego króliczka :)
    Generalnie króliki powinno się trzymać parami, ale może uda Ci się ją dobrze wychować samą.
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. słodki. c: sama chciałam kiedyś królika, ale niestety mam alergię, eh.
    mogłabyś poklikać u mnie w linki? byłabym bardzo wdzięczna.
    http://berry-lifestyle.blogspot.com/2015/06/makeup-brushes.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj... alergia - największe zło miłośników zwierząt, współczuje :(

      Usuń
  9. Słodki króliczek, pozdrawiam http://zyciowaabstrakcja.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny króliczek :)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki króliczek. Ja chciałam mieć króliczka, ale zdecydowałam się na chomika <3

    blogerka-photo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jaki słodziak! sama miałam kiedyś króliczka :)

    Dziękuje za komentarz, jeśli masz ochotę zapraszam ponownie :)
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne skojarzenia wymyśliłaś!
    ja nazywając swojego szczurka kierowałam się nescafe -> ulubiona kawa -> mój szczur wygląda jak cappucino -> wyszła Nesca :D wytul królisia ode mnie :)
    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój pies początkowo miał się nazywać Nesca ♥ :P

      Usuń
  14. Ale słodki!
    Ale imię naprawdę oryginalne!
    Więc powodzenia w oswajaniu!

    http://murky-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, nominowałam Cię do LBA. zapraszam do zabawy ;)
    http://pineyx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny królik :)
    Bardzo fajne i orginalne imię.
    Kiedyś też miałam królika.

    http://narysowanna.blogspot.com - Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale słodka <3

    zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Słodkie zwiarzadko! Sama chciałbym królika.
    Zrobiłaś bardzo ładny nagłówek! Na 5 z plusem :)
    Zapraszam Todayistheend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodka i urocza jak na królika przystało! <3

    http://orbid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka słodziaczna :* Taka mizia kizia :3
    Pozdrawiam, Pati
    mój blog-> KLIK!
    +OBSERWUJĘ

    OdpowiedzUsuń
  21. Nominowałam cię do LBA! Więcej info tutaj: http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-award_78.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Hej, nominowałyśmy cię do LBA!
    http://siostryv.blogspot.com

    Pozdrawiam!
    ~Vivi

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć ;)
    Chciałabym Cię poinformować, że Twój blog został nominowany do LBA. Więcej informacji tu -------> http://mimowszystkoxhsofywkdhs.blogspot.co.uk/2015/07/lba.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Uroczy pupilek, też bym takiego chciała :)
    Zapraszam do mnie maarzycieelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami