23 cze 2015

Oczekiwanie...

Oczekujemy na bardzo wiele rzeczy, jedną z nich są wakacje.  


 Tak... jak ja kocham ten czas po wystawieniu ocen, kiedy zastanawiam się czy iść, czy nie iść do szkoły. Jednak jak już idę jest naprawdę miło, nauczyciele robią tzw. wolne lekcje, na przerwach można wychodzić na dwór, obecność nie jest sprawdzana, nie ma nic zadawane do domu, cały czas masz wolny... no po prostu cud, miód, malina :P Oczekiwanie przedwakacyjne to coś wspaniałego, nie mówię tu oczywiście o czasie przed wystawieniem ocen gdzie próbujesz podciągnąć sobie oceny na ostatnią chwilę, zaliczasz zaległe sprawdziany, oddajesz prace i poprawiasz kartkówki.


 Wakacje to czas w którym możesz robić niemalże wszystko, w przypadku książko-holików (takich jak ja) zamiast w większości nudnych lektur możemy czytać tylko te książki które przyciągnęły naszą uwagę, w przypadku koniarzy, całe wakacje spędzić w siodle, w przypadku sportowców, na treningu, itd. itd. Podczas wakacji możemy próbować nowych rzeczy, nie muszą to być czynności odważne typu skok na bungee, nie musi to być przełamanie lęku, może to być całkowite przemalowanie włosów, spróbowanie nowych smaków, albo jak w moim przypadku przeczytanie książki innego gatunku niż dotychczas.


 Lato ma swoje plusy i minusy, ludzie mają różne dziwactwa; ja np. nie lubię być opalona, wolę mieć bardzo bladą skórę, niestety słońce, łapie mnie zawsze, kremie z filtrem 50 - Szykuj się! Niektórzy kochają wycieczki po górach, niektórym się nie chce chodzić. Niektórzy lubią pluskać się w morzu, inni boją się wody. Przykładów jest mnóstwo, ale nie widzę sensu by je tu wymieniać.


Morał jet prosty: Dobrze wykorzystajmy okres wakacji!

6 komentarzy:

  1. Właśnie, bo potem znowu 10 miesęcy szkoły ;-; Ja tak samo nie lubię się opalac, kocham chodzic po górach i próbowac nowych rzeczy ^^

    http://yukinephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie macie w szkole, że nie sprawdzają wam obecności ;-;
    Strasznie ładne zdjęcia, robione lustrzaną czy zwykłym aparatem ?
    I jak mogę cię zaobserwować ;-; bo mnie się nigdzie nie wyświetla ta opcja :(
    Zapraszam do siebie: toriscool.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam ten luz w szkole, chociaż zazwyczaj wtedy do niej nie chodzę hahah :)
    Fajne zdjęcia ^^
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. No niby tak...... Niby mamy dobrze wykorzystać wakacje, aleeee.... Pewnie i tak je zmarnuję xD
    http://patrzaczboku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz czekają nas najdłuższe dwa dni na świecie...
    http://ci-nnamon-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ojj tak wakacje są niesamowite :)
    http://littlewolf7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami