16 lut 2015

Hello!

 Hej! Skoro tu jesteś to to pewnie albo poprosiłam Cię abyś tu zajrzał/a albo po prostu wyszukałeś\aś tego bloga w internecie (w co szczerze wątpię). Będę tu wstawiać posty na różny temat, nie jest to nic określonego, wiem na pewno, że możesz się tu spodziewać czegoś o zwierzakach, ale równie dobrze mogą się tu pojawiać przepisy, poradniki, zdjęcia i filmiki. Postaram się starać ( :P) w pisaniu; pisać regularnie, bezbłędnie i zrozumiale, jednakże gdy coś nie wyjdzie najlepiej to już teraz z góry przepraszam.
 Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś na mój temat, to pytaj.

Zapraszam też do komentowania, obserwowania itd. itd.





16 komentarzy:

  1. Witam w wielkim świecie blogów <3
    Pozdrawiam:
    blogerkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również witam Cię w świecie blogowania. Coś mi się wydaje, że bardzo dobrze dasz sobie radę. + Śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, jakaś ty śliczna *-* I piękny zwierzaczek, a te zdjęcia.. cudne! Coś czuję że będziesz świetną blogerką! Życzę powodzenia w blogowaniu, pierwszy post, ale świetnie ci idzie :)
    Pozdrawiam!

    http://haywi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Viczka piękna ♥ miłego blogowania

    OdpowiedzUsuń
  5. witam w blogosferze. :)
    ja również obserwuję, berry-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia w blogowaniu ;)
    Śliczne zdjęcia, jeśli sama je robiłaś, to zapowiada się naprawdę ciekawie :D
    http://fairytaledreamcloudeen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak są mojego autorstwa. Mam nadzieję że będzie fajnie :D

      Usuń
  7. Powodzenia w dalszym blogowaniu! :D Przed ostatnie zdjęcie - zrobiłam się głodna :( Śliczne zdjęcia wyszły, masz talent. Trzymam kciuki i wierzę, że twój blog odniesie sukces!

    Zapraszam: http://poetyckie-przemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i dziękuję heheh najlepiej szybko coś zjedz :P.
      Masz bardzo fajnego bloga, oczywiście dołączyłam i będę zaglądać :D
      (Masz śliczne imię)

      Usuń
  8. Na wstępie widzę, że jesteś nową bloggerką, jeżeli masz jakieś pytania napisz do mnie na emial chętnie pomogę: lukseer@vp.pl
    To co lubię czyli szybki post i najważniejsze informacje zawarte!
    Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    http://lukseer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, w razie czego na pewno skorzystam! ;).
      Twój blog jest bardzo fajny, na pewno jeszcze nie raz na niego zajrzę ;D

      Usuń
  9. Witamy w blogosferze ;) Powodzenia i pozdrawiam ;)

    the-vicssia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. tak.. a ja jak zwykle piszę, bo mam jakąś sprawę.. chciałabym spytać czy sama robiłaś szablon do bloga? Bo bardzo mi się podoba, a sama chciałabym "upiększyć" swojego, a szczerze nie mam o tym pojęcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek zrobiła mi dziewczyna z http://haniaslittleworld.blogspot.com/ , pomaga w wyglądzie bloga, jak chcesz to napisz do niej ;)
      Wszystko oprócz nagłówka - ja :)

      Usuń

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami