7 cze 2016

Kończą mi się pomysły

Na blog wchodzę często, piszę za to rzadko. Dlaczego? Nie bardzo wiem co by ciekawiło moich czytelników, czy pisać co u mnie słychać? Czy wolicie może tematy bardziej w stylu 'moje przemyślenia''? Z racji tego, że rok szkolny się kończy, prawie wszystkie oceny są już wystawione, lekcje stają się wolniejsze, a nauczyciele zadają mniej prac domowych, nie mam żadnych napisanych prac, więc gotowce wrócą wraz z wybiciem pierwszego dzwonka we wrześniu :)
 Mniej szkoły oznacza również więcej czasu na czytanie, a to jest równoznaczne z większym zasobem wiedzy, co daje nam kilka nowych recenzji. 
 Słoneczna pogoda dostarcza nam ciepło, a to przyczynia się do większej chęci przebywania na dworze, co łączy się z większą ilością zdjęć (choć nie wiem czy nie jesteście już nimi znudzeni) - przyjaciółka chyba niedługo straci do mnie cierpliwość :P
 Także, podsumowując napiszcie czego ode mnie oczekujecie, oraz jakieś pomysły na posty może :)

zdjęcie dla uwagi :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami