19 gru 2015

Niby ciepło...

Zima - Zimno, niby ok, ale gdy nie ma śniegu to źle,
Wiosna - Ładnie, ok ale wszędzie błoto więc też źle,
Lato - Ciepło, fajnie, ale duszno i wszędzie robaki więc też nie fajnie
Jesień - Ładnie, ale są kałuże, wiatr i zaczynają się mrozy. Ok? - Nie.
 Człowiekowi nigdy nie dogodzisz, zawsze jest jakieś ,,ale", nigdy nie jest po prostu ok. Bo gdy jest już dobrze, ludzie zaczynają być podejrzliwi, przez co wszystko psują, więc już nie jest ok.

Moje sposoby do walki z nieprzyjemnościami w zimno?

1. Ocieplacze do rąk  - zdecydowanie najlepsza rzecz jaką odkryłam w tym roku. Cena 1 szt. to ok 5-15zł. Zależy od firmy, wielkości i innych pierdół :P

2. Kawa i herbata - rozgrzewają, dobrze smakują, poprawiają samopoczucie(?)
Byle nie za dużo (można wypłukać sobie magnez z organizmu... jak ja)

3. Koc - najlepszy przyjaciel człowieka... no w zimie

4. Szalik/komin i czapka - jak nie chcesz się rozchorować to gorąco polecam!

Po za tym...  

Jeśli przeczytałeś/aś choć kilka z moich postów to wiesz, że uwielbiam robić zdjęcia, oraz mieć je robione. Wiatr i temperatura na minusie to może niezbyt sprzyjające nam warunki, ale za to zdjęcia wychodzą niczego sobie! Mnie się podobają i to chyba najważniejsze. Jeśli tobie nie... to trudno, ale jeśli tak, to się cieszę :) Nie zapomnij napisać swojej oceny niżej, istnieje taka opcja ,,dodaj komentarz" - każdy mile widziany!









Blog Oliwera [KLIK]

13 komentarzy:

  1. Wow! Ciekawe kto ribil zdiecia 3,4,6 i 7? Hmm xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogrzewacze to cos bez czego nie przezyje zimy! Piekne zdjecia, odejde troche od tematu postu, ale nie moge sie napatrzyc na twoje zdjecie w naglowku. Jest po prostu cudowne!
    Pozdrawiam ciepło (:
    calkiemzwyczajnadziewczyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam odchodzenie od tematu <3 Wtedy wiem, że czytelnik interesuje się oraz patrzy się na cały blog, a nie tylko na ostatni post i zamyka okienko :p

      Usuń
    2. Oj możesz być pewna, że przeczytałam całe inaczej bym tu nie wróciła w poszukiwaniu nowego posta, a trudno nie odchodzić od tematu jeżeli blog taki schludny i ładny.
      Z niecierpliwością czekam na wpis i pozdrawiam (:

      Usuń
  3. Najlepsze na świecie jest połączenie 2 i 3. PO PROSTU NAAAAJ
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na mój blog ;)

    blonddreamer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega zdjęcia, batrdzo mi isę podobają
    U mnie własnie pojawił się konkurs, więc zapraszam :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, a zdjęcia są cudowne!
    http://berry-lifestyle.blogspot.be/

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia bardzo mi się podobają :) A człowiekowi nigdy nie dogodzisz, nigdy nic nie pasuje ;P
    Ale serio masz 14 lat? Wyglądasz na więcej! :D

    pozdrawiam,
    konieckropka-bookgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie z ciebie fotografka xD Trzymam kciuki za dalszą karierę :D
    d-y-o.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnego masz tego bloga. :) No i zdjęcia piękne! A mam pytanko: Jakiego aparatu używasz?
    Będę tu od dzisiaj częściej zaglądała. ♥♥♥
    PS Chyba cię znam. Chyba chodziłam/chodzę z tobą do szkoły, ale jesteś ode mnie starsza...

    Zapraszam też do mnie: my-friday-evening.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

♥Zapraszam do obserwowania
♥ Komentowania
♥ Wchodzę na każdy blog który podacie w komentarzu
♥ Nie chcę czegoś komentarzy - kopiuj wklej, tylko takich prosto z serduszka :)
♥ Jestem zainteresowana współpracą z firmami i blogami